Ринкові реалії такі, що успішно продавати свій товар чи послугу без реклами сьогодні практично неможливо (кіоск з шаурмою біля метро не враховується, тут можна на рекламу не витрачатись). Видів реклами є багато, але більшість з них мають один суттєвий недолік: це дорого! І на додачу, не всі види реклами спрацьовують ефективно. Випадки розтрати величезних рекламних бюджетів без жодного результату трапляються не рідко.

Реклама, оптимальна за співвідношенням ціна / ефективність

Те, що продається суто через інтернет, має і рекламуватись там же, в мережі. Але те, що люди купують в магазині, торговому центрі, а також сфера послуг — все це потребує реклами фізичної, такої, яку можна побачити, помітити, доторкнутись, взяти з собою.
І маловитратний, але дієвий спосіб привабити увагу до бренду існує: яскрава надувна кулька з принтом у вигляді логотипу.

Як і де працює реклама на повітряних кулях?

У великих торговельних центрах десятки магазинів зі схожим асортиментом жорстко конкурують між собою, приваблюють клієнтів акціями, оформленням вітрин, зовнішньою рекламою. Композиція лише з кількох десятків гелієвих кульок з назвою магазину миттєво виділить цю торгову точку з ряду конкурентів. А одна-єдина кулька з логотипом магазину, прив’язана до ручки пакету з покупкою, зверне на себе увагу десятків і навіть сотень людей і всередині торгового центру, і на вулиці.

Чому це працює? Тому що барвиста повітряна кулька — це про емоції. Її неможливо не помітити, а якщо на кулі — яскравий, помітний логотип — її неможливо не запам’ятати. Маркетологи чудово знають роль емоцій в прийнятті рішення про покупку, і роблять все, щоб сформувати стійкі позитивні асоціації у людей при будь-якому згадуванні бренду.

Надувні кулі з надрукованим логотипом — ефективний і дешевий засіб реклами. При низькій вартості воно працює чудово. Особливо на дитячій аудиторії та їх батьках, а також на молоді. Бренди дитячого одягу, взуття, іграшок та інших товарів давно зрозуміли це і активно використовують рекламу на повітряних кулях з будь-якого приводу.

Не менш результативна така реклама і у сфері послуг. Як приклад можна навести світову мережу Макдональдс: яскраві кульки з жовтою літерою М бачили і пам’ятають абсолютно всі. Діти, підлітки, дорослі, виходячи з цього ресторану фастфуду з брендованою кулькою в руках, мимоволі приваблювали до закладу цілий потік клієнтів з вулиці. Крім того, така дрібничка, як подарована в ресторані чи магазині кулька на підсвідомому рівні спонукає знову повернутись в це місце, оскільки відтепер воно стійко асоціюється з яскравими позитивними емоціями.

Маркетологи залюбки використовують круглі дати, наприклад, річницю відкриття ресторану чи магазину, для реклами, що нагадує про бренд. І підкріпити рекламну акцію повітряними кулями з логотипом — розумне і не дороговартісне рішення.

Раніше ми говорили про рекламу, що нагадує про вже давно існуючий бренд. Але цей трюк з брендованими надувними кулями чудово працює і для нових брендів.

Приклад — відкриття нового магазину, сервісного центру, салону краси, ресторану чи кафе. І не має значення, де розташована нова точка — всередині великого торговельного центру чи на вулиці, барвисті кулі з малюнком миттєво виділять новий об’єкт з загальної маси, приведуть перших клієнтів та перетворять церемонію відкриття в подію, що запам’яталася, таку, що дасть старт успішному бізнесу. А витрати на виготовлення такої реклами — копійчані у порівнянні з іншими варіантами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.